Lehevaatamisi kokku

reede, 15. detsember 2017

Jõustunud kohtuotsus :):):):)

Ühe inimese saaga ja stress on nüüdseks lõppenud, sest ringkonna kohtuotsus on jõustunud! :)

Ma ei hakka tervet otsust ümber trükkima, sest sellel pole erilist pointi.
Kellel asja vastu suurem huvi, see saab ise lugeda ja siit link kohtuotsusele

Mõned kohtu põhjendused ja järeldused tooksin ma siiski eraldi välja, sest need sobivad minu blogisse :)

Punkt 8

Arutatavas asjas on maakohus süüdistatava M.O kohtuistungil antud ütluste sisu kohtuotsuses moonutanud. Kohtu niisugusest lähenemisest tõenditele ilmneb, et kohus on oma seisukoha kujundanud asjas uuritud tõenditest sõltumatult, uurides seetõttu tõendeid ühekülgselt ja andes neile ette kindlaksmääratud kaalu. Sellega on maakohus rikkunud KrKM §-st 61 tulenevaid tõendite hindamise põhimõtteid, mis on hinnatav kriminaalmenetlusõiguse olulise rikkumisena KrMS § 339 lg 2 mõttes. 

Sama punkti lõpu poole...

Selline kohtu järeldus rajaneb kontekstist selgelt välja rebitud lausel, sest süüdistatav on prokuröri ja iseäranis kohtu korduvatele samasisulistele küsimustele vastates olnud ilmselgelt segaduses, ta on pidevalt korranud, et lähtus avaldusest ja leidis avalduse ning eelmise välijuhi käest saadud info põhjal, et O.D väärteo asjaolud on selged. Maakohus on aga püüdnud lihtsalt tema ütlustest enda juba ette välja kujunenud seisukoha kinnituseks välja õngitseda sobiva fraasi, millega demonstreerida seda, nagu oleks süüdistatav otsust tehes teadnud, et teeb seda ebaseaduslikult.

See on seesama koht, millest ma varasemalt kirjutanud olen, kus kohtunik süüdistatavat konkreetselt peedistama hakkas. Küsis nii kaua ühte ja sama küsimust kuni lõpuks sai sellise vastuse, mida ta saada tahtis!
No ja otsust tehes oli hea neid "ülestunnistusi" juba kasutada...

Iga loll oleks pidanud aru saama, et sellisel sõnade väljakangutamisel peab mingi eesmärk olema.
Oligi - süüdi mõistmine!

Õnneks kuulas teine aste kõik lindistused üle ja tegi asjast omad järeldused.

Pean veel kord kinnitama, et armastan seda kohtunikku :):):):):):)

Meie prokuröri loogika kohaselt tuleks nüüd ju kohtunikule samuti kriminaalsüüdistus esitada - tehti ju tahtlikult vale otsus!
Kusjuures siin võib küll tahtlusest rääkida, sest süüdistatavalt konkreetselt kangutati selliseid sõnu suust välja nagu kohtul vaja oli!

Nagu me teame, siis osad on alati õigemad, kui teised ja ei tule siit mingit süüdistust.

Vahet tegelikult pole - kakamaik jääb selle esimese astme otsusele ikkagi külge!

Vaatamata sellele, et ma ei saa oma küsimusele ilmselt mitte kunagi vastust, küsin ma endiselt - kellele seda näidispoomist vaja oli?

Krt, ma saan aru, kui mind oleks peedistatud, sest mina paugun siin-seal aega ajalt liiga julgelt :D
Aga miks see  tema?
Need, kes teda tunnevad, teavad ju, et tema ei oleks pidanud see inimene olema.
Ma ei saagi sellest loogikast ausalt öelda aru. Selleks "õnneseeneks"oleks võinud ükskõik kes politseiametnikest olla.
Selliseid kiirmenetluse otsuseid, mille puhul täpselt samasuguseid kriminaalsüüdistusi esitada saaks, on sadu.
Parandan end - tegelikult on neid ilmselt tuhandeid.

Selles konkreetses juhtumis kuulas politsei sisekontrolliametnik üle seitseteist tunnistajat!
See ei ole üks, kaks ega kolm vaid SEITSETEIST?!!!?
Ok, paar korda inimesed korduvad, aga see ei muuda fakti, et on seitseteist erinevat ülekuulamist!!
Kohtusse tunnistama lohistati neist 7-8 (juba ei mäletagi täpset arvu)!

Ja mis me selle asja kokkuvõtteks tegelikult saime?
Tohutu hunnik inimesi, kelle aega on raisatud.
Tohutu hunnik raha, mis on mõttetult laristatud (ja see on võetud meie taskutest!).
Tohutu hunnik närve, mida üks inimene selle keissi tõttu kulutama pidi.

Kes vastutab?

Raudpoltkindel, et mitte keegi!
Vot see ajab harja punaseks!

Sellise "kriminaalse juhtumiga" tegelemise eest sai politsei sisekontrolli töötaja palka! Tuleks vist siseministeeriumist aru pärida, sest tundub, et peanupp ei tea, millega varbad tegelevad!

Sellise "kriminaalse juhtumiga" tegeles meie armas prokurör!
Ma olen üritanud end prokuröri ajukoore alla pressida, kaasa mõelda ja aru saada, et millises kohas ta selles asjas üldse koosseisu  nägi. No ei võta minu ajurakud seda kohta kinni. Ei võta!
Noh, mul pole ju vastavat haridust ka :):):D


Aga lõpp hea, kõik hea! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar